Ačiū lenkų ir vokiečių valdžioms už galimybę gyventi tiesoje ir darnoje

mirtis medžiui

2018 m. sausio mėn. 1d. internetiniame laikraštyje  „Atvira Klaipėda“ perskaičiau Palmiros Martinkienės  straipsnį ir jos išsakytas mintis apie tolerantiškumą.  Mano galva, iš tikro išsakyti teiginiai nieko bendro neturi su tolerantiškumu.  Ji didžiuojasi, kad gynė   Rūtą Vanagaitę    nuo ją smerkiančių.  Save priskirčiau prie smerkiančių Rūtą Vanagaitę, nes ponia knygoje „Musiškiai“ pateikė  ne nuomonę, bet melagingas išvadas, t.y  kaltinimus genocidu   Lietuvos  administracinei struktūrai nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1944 m. spalio mėn.   Kaip galima kaltinti Lietuvos valdžią, jei įžygiavus  okupacinei  kariuomenei,  galiojo tik   nacistinės Vokietijos įstatymai?

Kas vyko šiandieninėje  Lietuvoje, kai dienos šviesą išvydo  knyga „Mūsiškiai“?  Kontaktuoja. Žurnalistas Andrius Tapinas dalyvauja „Knygų mugėje“ pristatant   R.  Vanagaitės knygą.  Šios knygos tikslas, kad  prisiimtume atsakomybę už okupuotoje  Lietuvoje  galiojusius  nacistinius įstatymus ir tvarką.  Tokį absurdą neįmanoma laikyti  tiesa. Politikas ir kultūros apžvalgininkas, Vidmantas Valiušaitis apie  knygos „Mūsiškiai“ autorę rašė: „Sakyčiau, darbas žmogaus, stokojančio bazinių istorinių žinių apie laikotarpį, apie kurį bandoma pasisakyti ir jį vertinti.“

Lietuvos valdžia nepasmerkė  R.  Vanagaitės už absurdiškus kaltinimus, o lenkų valdžia net priėmė įstatymą, kad numato baudas ir  trijų metų laisvės atėmimą asmenims,  tyčia mėginantiems lenkų tautai priskirti nusikaltimus, kuriuos naciai vykdė per beveik šešerius metus trukusią okupaciją.

Kilus tarptautiniam skandalui  pasisakė Vokietijos užsienio reikalų ministras Sigmaras  Gabrielis. 2018 m. vasario mėn. 3 d. jis  pareiškė, kad Holokaustas buvo įvykdytas „mūsų ir niekieno kito“. Jis pasakė, kad  negalima iškraipyti istoriją, pavyzdžiui, aiškinant apie „lenkiškas koncentracijos stovyklas“ nacių okupuotoje Lenkijoje.

R. Vanagaitei,  matyt atrodė, kad mažokai papylė patyčių Lietuvai ir tada nutarė atskleisti „tiesą“ apie partizaną  A. Ramanauską-Vanagą. Visų paplavų, kuriomis  apipylė partizaną, neminėsiu, bet priminsiu šlykščiausia  tai, kad žudėsi žalodamas savo lytinius organus.  Ar R.  Vanagaitei visiškai  atrofavosi  smegenys, ar bijojo  Efraimo Zuroffo, t.y. žinių šaltinio?   Nereikia būti dideliu savižudybių  specialistu, kad suprastum, jog turint aštrų daiktą, dursi į veną, bet ne į lytinius organus, nes tokiu veiksmu sukelsi tik skausmą,  o  ne iššauksi   mirtį.

Tuomet kilo didžiulis skandalas.  P. Martinkienė teisi – ją, R. Vanagaitę, už partizano šmeižtą pasmerkė  didžioji dalis Lietuvos gyventojų. Ją pasmerkiau dar kartą ir aš dėl jos melo, o ne dėl nuomonės išsakymo.

Kas vyksta su mūsų nemažos tautos dalimi? Kodėl  ji  pritaria  melui, istorijos iškraipymui?  Keistokai atrodo teiginiai tų, nepritariančių,    Rūtos Vanagaitės pasmerkimui.  Pasirodo,  mes ją nulinčiavome  už kitokią, daugumai neįtikusią jos nuomonę, bet ne už melą.

Lenkų valdžia,  norėdama  apsiginti nuo savų  vanagaičių,  istorijos darkytojų,  išleido net įstatymą. Vokiečių ministras antrino lenkams ir taip sugrąžino pasitikėjimą istorija, pagarbą tiesai.

Apie  žmones, kurie  karo metu   ėmėsi žmogžudžio verslo,  galima pasakyti, kad tai yra gyventojai,  nesilaikę   moralinių  normų ir principų, iš kurių vienas yra nemeluok.

Manau, kad  R. Vanagaitė ir jos draugas E.  Zuroffas,  iškraipydami tiesą, kviečia piliečius dalyvauti  moralinių vertybių  naikinime.   Neturint atsakomybės ir manant, kad  siekiant tikslo galima meluoti, tai didelė tikimybė, kad prasidėjus  politiniams kataklizmams,  moralines normas manipuliuojantys, kaip skuduru,  ims šautuvą ir atiminės gyvybes. ..

Dėkoju lenkų, vokiečių valdžioms už galimybę gyventi oriai.

Kategorijos: Be kategorijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>