Išsaugokime pajūrį, išsaugokime savo gyvenamąją aplinką ir valstybės pinigus

2018-04-06

2018 m. balandžio  mėn. 6d. prie Klaipėdos miesto savivaldybės miestiečiai  piketu pasitiko  į Tarybos kolegijos posėdį  atvykusį ministrą pirmininką Saulių Skvernelį. Jis priėjo prie piketuotojų, perskaitė jų paruoštus klausimus.  Viena iš piketuotojų klausė, ar tiesa rašoma. jog pagrindinis uosto investuotojas bus Kinija?  Premjeras  atsakė, kad nereikia tikėti viskuo ką rašo    žiniasklaida.  Tarybos kolegijos posėdyje klausimų neturime  teisės  užduoti, todėl  atspausdinę, atsinešėme į piketą ir prašėme priėjusių  tarybos narių, kad užduotų rūpimus klausimus.

Klaipėdiečiai,  išklausę premjero, mero, administracijos direktoriaus, uosto direkcijos vadovo atsakymus video įraše,  kurį kolegijos posėdyje padarė  visuomenininkė Laura Čilinskaitė, susidarė tam tikrą nuomonę.

Lietuvoje naujųjų  verslininkų apetitai nevaldomi. Jų tikslas  sunaikinti senuosius turčius ir perimti pelningus verslus.  Naujųjų oligarchų galia sustiprėjo, kai  premjeru tapo S. Skvernelis.  Manome, kad  su jo pagalba, prisidengę urėdų reforma, medienos magnatai perėmė  miškus.  Jie  aiškino, kad dabartinė  miškų priežiūros ir tvarkymo sistema yra neefektyvi. Asociacijos „Lietuvos mediena“ direktorius Raimundas Beinortas  susitikime, su premjeru. kuris vyko 2018 m. balandžio mėn. 5 d. pateikė  skaičius,  kad pernai vien į Latviją buvo išvežta 772 tūkst. kub. m. lietuviškos medienos, į Lenkiją – 268 tūkst. kub. m. Kiniją – 171,5 tūkst. kub. m, Švediją – 167 tūkst. kub. m. Atseit, Lietuvos verslininkams  nebuvo užtikrinta  žaliava už tinkamą kainą. Ekonomika paprasta, mokėk už žaliavą brangiau ir ją turėsi.  Pardavinėti miškus tokia kaina, kurią nurodys „Lietuvos mediena“, reiškia tik vieną,  kad Lietuvos iždas bus tuščias, o verslininkų  pilnas.  Iš susitikimo sužinojome, kad   verslininkų  apetitai  auga, nes jie norėtų finansuoti uosto statybą. Tie, kurie nutarė perimti pelningą verslą negali pasielgti kaip Rusijoje,  t.y. suimti Magomedovo kompanijos „Summa“  savininkus, kurių didžiausias verslas yra krova.  Mūsiškiai nutarė pasielgti gudriau -  pastatyti naują uostą Melnragėje.   Klaipėdoje jau seniai sklando  nuogąstavimai, kad krovą iš dabartinių krovos įmonių, kurios yra įsikūrusios  marių pakrantėje, perims naujas uostas Melnragėje. Todėl tarša iš pietinio rajono ir dalinai  centro persikels į šiaurinę miesto dalį.

Klaipėdos miesto tarybos kolegijoje S. Skvernelio paklausė, iš kur gausime pinigų išorinio uosto statybai?   Atsakė, kad kalbėjosi  su medienos pramonės atstovais, todėl  atsiranda galimybė.  Tada premjeras buvo paklaustas, iš kur gausime krovinių? Ar nebus sukelta vidinė konkurencija? Pasirodo, kad bus krovinių, tik nereikia miegoti. Mūsų kaimynai, o tai latviai, estai miega. Nežinome, kaip jie miega, bet žinome, kad jų  atlyginimai, pensijos yra didesnės. Taip pat žinome, kad  kaimynai ekonomiškai yra stipresni ir jų  rodikliai Europos sąjungoje  yra geresni. Manome todėl, kad kaimyninių šalių  vadovai nedirba turčių, naujų oligarchų labui.  Jei yra krovinių, tai statykite išorinį uostą Būtingėje. Kokia  valstybei,  miestui, klaipėdiečiams bus  nauda, jei  naujas uostas  perims senojo uosto krovinius?  Pasirodo, kad miestas taps akcininku ir gaus nemažai naudos. O gal gaus tik dar daugiau taršos?  Būdami miestiečiais matome, kam atitenka pinigai iš įvairių savivaldybės įmonių.  Liberalai klesti. Ponai, gal neapgaudinėkite gyventojų, jiems palikę tik špygą.

2018-04-06 1

Kategorijos: Be kategorijos.

1 komentaras

  1. Aciu uz informacija. Ar jus domina reklama Visagino naujienu portale https://www.visaginietis.lt ?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>